evlilik

|selam ben 20 yaşındayım iki senedir bi kızla cıkıyordum yani ayrılıp tekrar cıkıyorduk kız biraz orospuydu birgün yine cıkmaya başladık evlerindeydim kimse yoktu…

Posted On

zorla yaptılar ama ben istemiştim

| yaşndayken ben şimdi24 yaşındayım 19 yaşımda iken bi yaz tatiline çıkmıştım ailemle bi çocuk varı çok yakışıklı bana göz kırpmıştı ve bana…

Posted On

Arkadaşın annesini doya doya siktim

Merhaba değerli erotik hikayeler okurları. Sizlerle Emine ile yaşadığım yasak ilişkiyi anlatmak istiyorum. Emine arkadaşım Emre’nin 47 yaşında ki annesi. Yaş 47 ama…

Posted On

üç silahşörler 2

Bir gün yine sikmeye deli gibi am arıyoruz.Ama nafile ha diyince cıkmıyo ki bu meret gene bizim pezevenk serkan gelmisti..Kankalar bizim okulda cok…

Posted On

fatos ile cimlerde sevistik

slm millet ben izmirli 18 yaşlarında esmer uzun boylu kahverenkli gözlü liseden yeni mezun olmuş biriyim ve hayliyle abazalıktan ölüyordum neyse benim hikayem…

Posted On

konserde baldizimla

Konserde Baldızımla Merhaba arkadaşlar size anlatacağım kısa olay daha yeni Pazar günü yaşandı genelde biz erkekler yaparız bu taciz olayını ama kerem cem…

Posted On

coban

koyun birinde bir coban varmisbunun yaragi buyukmus.aksamlari odasina cikar yaraginin ustune bir ceviz koyar yukari firlatip kirilir yermis.aganin karisi bir gun supelenmis ve…

Posted On

asık

MERABA ARKADAŞLAR BEN KADRLİDEN SÜLÜ.SİZE AŞKIMI ANLATACAGIM.BENİM SEVDİGİM SEÇİL DİYE BİR KIZ VAR AMA AİLESİ BİZİM ÇIKMAMAZA İZİN VERMİYOR.BİR ARA AYRILMAK ZORUNDA KALDIK.BEN…

Posted On

seksi gülay ablam

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben bursa da yaşıyorum bu başımdan geçen olay 13yıl önce gerçekleşti şuan 28 yaşındayım lise 1 e gidiyordum…

Posted On

hayallerimdeki sex woman

mrb ben oguz 20 yaşındayım.konyadayım.bizim apartmanda 7 katta oturan selma isminde bi bayan vardı.evli ve iki çocuğu vardı ama çok gençti.ben her zaman…

Posted On